Partners

 Succes staat of valt met samenwerking!

Samenwerking tussen u als opdrachtgever en XBI als uw partner. Maar ook samenwerking tussen XBI en andere marktpartijen gericht op het bieden van de best mogelijke oplossing voor u als opdrachtgever. Door samen te werken verbreden wij onze dienstverlening en waarborgen we voor u de continuïteit.

XBI werkt in dat kader actief samen met diverse partijen. Partijen die net als XBI klantgerichtheid, kwaliteit, samenwerken, respect en betrouwbaarheid als basiswaarden hanteren.

XBI is trots om de volgende bedrijven tot haar partners te mogen rekenen.

Microsoft

Exsion

Ex Arte

Dynamics Anywhere

MobileNAV

SQL Perform

Office 365

Microsoft wereldwijd

In 1975 richtten Bill Gates en Paul Allen in Seattle, Verenigde Staten het technologiebedrijf Microsoft op. Hun eerste product: een BASIC-interpreter voor meerdere computers, waaronder de MITS Altair 8800, VIC-20 en Commodore 64.

De eerste doorbraak van Microsoft was in 1980, toen het van IBM de opdracht kreeg een besturingssysteem te schrijven voor IBM-pc´s: MS-DOS. Microsoft begon een jaar later met de ontwikkeling van een grafisch besturingssysteem dat de naam Windows kreeg. Uiteindelijk werd Windows 95 het meest gebruikte besturingssysteem ter wereld.

Nu staat Microsoft met technologie als Windows, Office, Xbox en Online Services midden in het leven van miljoenen mensen. Microsoft heeft een belangrijke bijdrage gehad op de popularisering van computers en internet, en een voedingsbodem gecreëerd voor andere bedrijven die onze technologie verkopen en er oplossingen voor bouwen.

www.microsoft.com

Nu heb je echt nog maar één oplossing nodig

Exsion Reporting voor NAV en CRM

Exsion ReportingWaar veel reporting en BI tools los van uw Microsoft Dynamics oplossing draaien, integreert Exsion Reporting rechtstreeks in NAV en CRM. Zo komt alle managementinformatie en de reporting uit één applicatie. Exsion Reporting voor Dynamics wordt toegevoegd aan uw Excel omgeving, waar je op de vertrouwde Excel-wijze de meest uiteenlopende rapportages met een druk op de knop samenstelt. Zo krijg je managementinformatie die u overal helpt: van de commerciële afdeling tot aan logistiek.

Help gebruikersfouten de wereld uit
Eenvoudig in gebruik, krachtige rapporten

In Exsion Reporting hoef je rapporten maar één keer te maken, om ze daarna keer op keer door Exsion aangereikt te krijgen wanneer jij ze nodig hebt. Die rapporten maak je gemakkelijk zelf, waardoor geen consultants meer nodig zijn als rapportages aangepast moeten worden. Speel met de gegevens: maak interactieve analyses en haal managementinformatie op met één druk op de knop. Omdat knip en plakwerk van gebruikers niet meer nodig is worden gebruikersfouten tot een minimum beperkt. Zo weet je altijd zeker dat je gegevens kloppen.

Super snelle ROI
Zo levert Exsion je het eerste jaar al geld op

Exsion heeft een korte leercurve en is zeer snel inzetbaar. Door Excel als output te gebruiken is de interface zeer herkenbaar en is maximaal te benutten.
De lage implementatie- en beheerkosten zijn het resultaat van:
• het gebruik van slimme wizards die elke gebruiker binnen één dag kan leren;
• het makkelijk zelf kunnen wijzigen van de rapporten. Exsion gebruikers zijn niet afhankelijk van consultants;
• de aanwezige standaardfuncties;
• het gebruik van Excel als omgeving om de rapporten te bewerken.

Daarnaast zijn de kosten van onderhoud laag. Sinds 2003 is Exsion aangepast aan elke nieuwe versie van Windows, Office en Dynamics. Exsion gebruikers met een onderhoudscontract krijgen elke nieuwe versie gratis. De rapportagebibliotheek die in de loop van de jaren is opgebouwd blijft in stand.

De realtime verbinding met de ERP database vindt op een beveiligde manier plaats die volledig overeenkomt met de beveiligingsinstellingen in Microsoft Dynamics. Daardoor is de betrouwbaarheid van de rapporten zeer hoog. Exsion vervangt alle foutgevoelige handelingen, zoals het bekende “kopiëren en plakken”. Nadat een rapportage is geactualiseerd, kan het verspreid worden als beveiligd Excel document of pdf. Exsion biedt direct inzicht in datgene wat in het ERP systeem is ingevoerd. Zonder beperkingen van cubes kan direct gecheckt worden wat bijvoorbeeld de “Openstaande posten” zijn.
Daarnaast is de performance van de rapporten door het toepassen van slimme software ongeëvenaard.

www.exsion.nl

 

Efficiënt samenwerken

Zowat elk document bevat informatie waarmee een collega aan de slag moet. Die informatiestromen kunt u automatiseren. Zo zit het juiste document altijd bij de juiste persoon op het juiste moment. Onze klanten gebruiken de documentmanagement- en workflowsoftware van Ex Arte voor het beheer van offertes, facturen, dossiers, enzovoort.

Ex Arte is een totaaloplossing voor document management, workflow management en electronische archivering. Ex Arte onderscheidt zich substantieel van andere oplossingen door de specifieke en ver doorgedreven integratie met Dynamics NAV en andere Microsoft oplossingen als Office en Sharepoint.

De integratie met Dynamics NAV stelt organisaties in staat om de beschikbaarheid, toegankelijkheid, beheersbaarheid en kwaliteit van zowel documenten als gestructureerde informatie op de meest kost-efficiënte manier te verzekeren door en over de bedrijfsprocessen. Dit leidt tot meetbare verhoging van de productiviteit van zowel individuele medewerkers, teams, afdelingen evenals het bedrijf in zijn geheel. Hierbij zetten we meteen nog even de voornaamste voordelen op een rij! Het netto resultaat is een betere, snellere, goedkopere werking en sturing van het bedrijfsproces.

www.exarte.be

Maximum access to your business.
Anywhere.

 

Dynamics Anywhere offers integrated mobile solutions for the following functional areas:

  • Logistics: offers full functionality to create a paperless warehouse, including mobile support for the WMS granule of NAV
  • Field Sales: functionality to create sales orders
  • Field Service: functionality to update Service Worksheets

NAV Anywhere is a truly unique solution because:

  • Integration: the core of the solution is built as an add-on in NAV, meaning that it is fully integrated and makes available real-time information on your mobile devices , the perfect integration you need;
  • Flexibility: each solution can be tailored to specific needs with a range of available settings in Dynamics Anywhere and you can modify or enhance our solutions, simply by changing the business logic of Dynamics NAV;
  • Microsoft technology: our solutions are based on familiar products like Windows Server and Microsoft IIS and do not use any (3rd party) middleware. And the mobile device only needs a browser. This makes implementation and support super easy since you do not add any new technologies.

NAV Anywhere contains:

  • NAV Anywhere – Framework : enables you to make any Microsoft Dynamics process mobile. With help of the NAV Anywhere Framework you can set up the screens ,workflow and parameters for the business processes you want to support with a mobile solution.
  • NAV Anywhere – Solutions : Dynamics Anywhere has a growing library with preconfigured solutions available. You are able to modify and customize them yourself!

www.dynamicsanywhere.com

MobileNAV – ERP anywhere

Met de MobileNAV-toepassing kunt u nu toegang krijgen tot uw Microsoft Dynamics NAV via uw smartphone of tablet. MobileNAV wordt aanbevolen voor die bedrijven die  graag willen dat hun verkoop- en service collega’s op afstand online of offline kunnen werken.

De oplossing biedt ook effectief hulp bij voorraadbeheer, met  handige functies zoals het scannen van streepjescodes. De financiële beheermodule vergemakkelijkt het proces van het aanmaken van rapporten (bijv.: grootste klanten, voorraadwaardering). Buiten de ondersteunde gebieden kan waar nodig de toepassing worden uitgebreid met andere functionaliteit.

Voorgeconfigureerde modules:
Contactbeheer, Klantbeheer, Leverancierbeheer, Productbeheer, Service-orderbeheer, Taakbeheer, Projectbeheer, Verkoopprijsopgaves aanmaken, Verkooporders aanmaken, Verkoopretourorders aanmaken, Rapportage aanmaken, Fysiek voorraadoverzicht, Geboekte verzendingen, Geboekte facturen, Geboekte creditnota’s.

Bekijk de folder voor meer informatie.

 

www.multisoft.hu

 

SQL Perform is dé partner voor optimalisatie van Microsoft Dynamics NAV op SQL.

Zij bieden specifieke toepassingen voor de verbetering van de performance & de optimalisatie van Navision met SQL Server. Hun succes is te danken aan de expertise en ervaring in en van beide platformen. Hun focus ligt 100% op dit deelgebied. Hierdoor kunnen zij in combinatie met ons voor onze relaties een uitstekende service bieden.

www.sqlperform.nl

Kosten besparen en efficiency verbeteren met Microsoft Office 365

Het nieuwe werken? Daar is eigenlijk niets nieuws meer aan. Het nieuwe werken is namelijk gisteren al begonnen. Veel  bedrijven in Nederland zijn inmiddels overgeschakeld op een centraal gehoste infrastructuur met de mogelijkheden om anytime en anywhere te kunnen werken.
Vraag hier uw gratis proeflicentie aan

Hoe zit het bijvoorbeeld met uw medewerkers die bijna permanent onderweg zijn?

Over het algemeen hebben mobiele medewerkers wel allemaal een zakelijk e-mailadres. Maar uit onderzoek is gebleken dat bijna 40% van deze zogenaamde deskless medewerkers niet beschikken over een zakelijke informatieportaal of een centrale documentenopslag. Hierdoor gaat veel kostbare tijd verloren aan intensieve handelingen zoals het rondmailen van documenten, fysieke post, kopien etc. En dat terwijl managers én medewerkers op de werkvloer juist grote behoefte hebben aan communicatie, informatie en interactie.

Communicatie, informatie en interactie.

Deze behoefte is tegenwoordig goed in te vullen met Office 365 van Microsoft. Deze online services stellen u in staat om zeer eenvoudig uw kantoortoepassingen in the cloud aan te bieden aan uw mobiele medewerkers. Denk aan uw servicemonteurs die snel inzicht willen hebben in hun rooster of de voorraad van hun bestelwagen willen bijwerken. Of een accountmanager of vertegenwoordiger die onderweg alvast zijn offerte kan uitwerken. Maar ook wijkverpleegsters die eenvoudig patiënten informatie kan door te geven aan kantoor. Kortom alle mobiele medewerkers krijgen simpel en makkelijk toegang tot uw kantooromgeving. En zonder dat u wederom enorm moet investeren in uw eigen IT infrastructuur.

Waarom overstappen?

De primaire drijfveer om over te stappen op Microsoft Office 365 is namelijk het beheersen van kosten met behoud van functionaliteit. Office 365 stelt u zeer eenvoudig in staat om uw huidige IT infrastructuur te ontsluiten naar uw medewerkers. Zij zijn dan in staat om met bijna elk mobiel device (smartphone, ipad, laptop etc) te kunnen communiceren met kantoor.

Ook voor de kantoormedewerkers.

En de Office 365 oplossing is niet alleen voor de mobiele medewerker, maar is ook voor uw kantoormedewerkers in te zetten. Ook daar kunnen kosten bespaard worden en efficiency verbeterd worden.

De grote voordelen hierbij zijn:

  • Een daling in het aantal uren thuiswerk waarin bijvoorbeeld rapportages uitgeschreven moeten worden,
  • Betere en centrale bereikbaarheid van uw medewerkers,
  • Strikte scheiding tussen privé en werk,
  • Men beschikt over een document management systeem inclusief versiebeheer,
  • Altijd een goede backup,
  • Gegarandeerde uptime,
  • Laagdrempelig door transparante maandelijkse kosten,
  • Per maand uit te breiden of op te zeggen,
  • Modulair in te zetten.

Verschillende abonnementsvormen:




Vraag hier uw gratis proeflicentie aan